06-30-825-70-27 vimagine@vimagine.hu

Keresőoptimalizálás

Budapest

 

Keresőoptimalizálás

         Az a bizonyos első oldal!

Mi is az a keresőoptimalizálás? Mivel  azok az eljárások, kódok amiket a keresőoldalak (pl.:Google) használnak szigorúan titkosak, ezért sokszor csak találgatni lehet, hogy mi is lesz az amitől weboldalunk a találati lista elejére kerül majd. De az egyszerűség kedvéért próbáljunk meg a keresőoldalak fejével gondolkozni. Mit is szeretne elérni egy keresőmotor? Talán azt, hogyha beírjuk a keresőbe az általunk keresett információt(akár hosszan vagy akár tömören) a lehető legtöbb és ami talán a legfontosabb, hogy  amit a végfelhasználó keres.Ezt látva talán a keresőoptimalizálás nem tűnhet bonyolultnak, viszont sajnos van úgy, hogy a Google különböző eljárásokat keményen megbüntet. Ilyen volt régen a nem megfelelő linképítés vagy esetleg olyan kódok amik hamar a lap elejére rakták az oldalt. Mára ez egy picit talán enyhült, viszont vannak olyan fogások amikkel sajnos még a mai napig nagyon sok helyezést lehet veszíteni (pl. egy új oldalt ugyan arra a kulcsszóra optimalizálni mint egy már meglévő oldalt. Így jó esély van arra, hogy a Google az új oldalt helyezi előnybe, viszont ez az oldal hátránnyal indul, így jó eséllyel jóval hátrébb jelenik meg az adott oldal).

Vajon akkor hogyan néz ki egy profi keresőoptimalizálás budapest? És ehhez vajon mik lehetnek a legszükségesebb lépések?

  1. Először is kell egy olyan weboldal amit a keresők robotjai gond nélkül el tudnak olvasni és a lehető leggyorsabban tölt be a rajta lévő tartalmat. Mivel az interneten szereplő anyagok bizonyos nyelveken íródtak, amely nyelveknek megvannak a saját maga szabályai,  olyan formában kell a weblapot kódolni ami szabályszerű és rendezett. Ez a alapja a jó pozícióban megjelenő weblapnak.
  2.  Másodszor olyan tartalomnak kell megjelennie az oldalunkon amit a végfelhasználó keres. Ezt valószínűleg a kulcsszavak, témamegjelölés és az oldalon található tartalmak alapján érik el a botok. Minél több és igényesen megírt szöveg található a honlapon ami tartalmazza azokat a kereső szavakat amikkel az emberek rákereshetnek az adott lapra, termékre, rendezvényre, szolgáltatásra(stb.) annál valószínűbb, hogy a keresők előrébb sorolják weblapunkat. Ez mindenki számára a lehető legkedvezőbb. Aki keres, hamar rábukkanhat egy olyan vállalkozásra, weboldalra amit keres. Aki a weboldalt üzemelteti, el szeretne adni vagy hirdetni, promózni szeretne, csak olyan felhasználókat keres akik fogékonyak lehetnek a szolgáltatásaira. A keresőnek is jó, hisz ha jól muzsikált a keresés során, valószínű, hogy később is vele fogják kerestetni az internet hálójában megbújt információt.
  3. Harmadszor a weboldalunknak biztonságosnak kell lennie. Ez azt jelenti, hogy a keresőnek meg kell győződnie róla, hogyha valaki rátalál a weboldalunkra, az biztosan azt fogja kapni amiről a weboldal szól, és nem egyéb oda nem illő, akár illegális vagy vírusos tartalmat.
  4. Negyedszer kiemelkedően fontos, hogy az oldal egy élő weboldal legyen. Amit a weboldalra mutató linkekkel folyamatos karbantartással, visszajelzéssel és a látogatók számának növelésével, szinten tartásával lehet elérni.  Logikus, hisz ha folyamatosan frissítve van a tartalom, akkor valószínű, hogy  egy élő, gondos csapat van mögötte akivel biztonságosan lehet üzletelni. Minél nagyobb a látogatottsága és a látogatók időt töltenek el a weboldalon, annál valószínűbb, hogy az emberek megtalálták oldalunkon azt amit keresetek. És nyilván való, minél több lájkot megosztást kap az oldal annál valószínű hogy a olvasók számára kedves tartalom található az adott webhelyen.

Ezek mellet a keresőoptimalizálás területén természetesen fontos az agyonig hajszolt linképítés, kulcsszókutatás, egy gyors és jól megírt weboldal, internet barát képek elhelyezése, jól megírt meta, rövid url-ek, tartalmas szöveg stb. Ezeket a VIMAGINE vállalja és kivitelezi Önnek!

Social marketing

         Ma a leghatásosabb módja annak, hogy a legrövidebb idő alatt a legtöbb emberhez eljusson termékünk, ötletünk a social média(Facebook, Instagram, Twitter stb.) kampány. Ez szinte közvetlen és azonnali információ cserét, visszajelzést enged meg két ember között. Itt könnyen, praktikusan tudomására adhatjuk a világnak létezésünket, ötletünket, termékeinket és azonnali válaszreakciót válthatunk ki célközönségünkből. Ezzel a csatornával a weblapunkra terelhetjük a látogatóinkat, ami nem csak nagyobb nézettséget eredményez, de a weblapunk linkeltsége is növekszik.

De kezeléséhez nem elegendő szimplán jelen lenni rajtuk, hanem folyamatosan akár napi rendszerességgel foglalkozni kell vele. Egy okosan felépített kampány tökéletes indító ügyfélszerzés, illetve később folyamatos látogatóink számának szinten tartására, és elérhetőségünk számának növelésére!

 

(Keresőoptimalizálás ( azaz SEO) tippekért katt ide: Backlinko)

Keresőoptimalizálás

Szolgáltatások

Linképítés

A linképítés megváltozott az elmúlt pár évben, viszont 2017-ben a Google még mindig az első három legfontosabb szempont közé sorolta az oldalra mutató linkeket. Viszont mára nem elég ha minél több link mutat egy adott oldalra. A linkek értéke számít legikább. Megfelelő témájú és megfelelő értékkel rendelező weboldalról érkező egyetlen link többet ér, mint rengeteg teljesen értéktelen link!

On-Page keresőoptimalizálás

Az, hogy a Google el tudja dönteni, hogy miről szól egy adott odal, a megfelelő tartalmat kell rá felvinni. Ez nem csak a kulcsszavak helyes használatát jelenti, hanem beletartozik az olvashatóság, a képek elhelyezése, megfelelő meta, snipet és url cím is. Ezen kívül fontos szempont az adott oldal mérete, kinézete, betöltési sebessége stb. Ezek nélkül esélytelen, hogy a Google jó helyre pozícionálja honlapunkat. Így segítve elő a keresőoptimalizálás budapest!

Programozási hibák feltérképezése

Az, hogy egy weboldal milyen gyorsan tölt be, biztonságos-e a kapcsolat, jó helyre kerültek a java és a css kódok stb. nagyon fontos szempont a keresőoptimalizálás során. Jó felhasználói élményt, csak egy jól megírt weboldal tud grantálni

Keresőoptimalizálás Budapest

A keresőoptimalizálásba szigorúan csak az első három pont tartozik bele, viszont ha tényleges keresőoptimalizálásról van szó, nem szabad megfeletkezni a social media platfromokról, a bolgolásról, a megfelelő posztolásokról, egy-egy hirdetésről, a visszajelzésekről, a kommentekről, a kommunikációról stb. Ezek nélkül hiába van tökéletesen kivitelezve az első három pont, nagyon kicsi annak az esélye, hogy a Google így is előnyben részesíti majd a honlapját. Legyen aktív minden internetes felületen és akkor a keresőmotorok is szeretni fogják weboldalát!